Odstoupení od smlouvy

STORNOVÁNÍ, VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


Pokud si nákup z jakéhokoli důvodu rozmyslíte, pište či volejte co nejdříve. Není problém stornovat objednávku, kterou jsem nezačala vyrábět nebo jsem ji ještě neodeslala.

Mějte na paměti, že každá řádně učiněná objednávka je závazná pro obě strany. Pokud si nákup rozmyslíte, a chcete stornovat, ozvěte se co nejdříve, do dvou dnů zpravidla zboží expeduji. Tato varianta vás nebude stát nic, než trochu času na email či volání.

Pokud objednávku stornujete a dekorace mezitím byla odeslána, můžete dekoraci vrátit, ale budu po vás žádat náklady na přepravu balíku.

Vrácení trvanlivé dekorace - odstoupení od smlouvy

Pokud by nastala ta výjimečná situace, že se vám dekorace nelíbí či nesplňuje vaše očekávání, máte plné právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, podrobně Všeobecné obchodní podmínky.

Pokud se rozhodnete pro tuto možnost, sdělte mi své rozhodnutí písemnou formou (mail, dopis) do 14 dnů od doručení zásilky. Můžete, ale nemusíte využít formulář o odstoupení od smlouvy. Poté odešlete do 14 dní zásilku se zbožím a dokladem o koupi. Vrátím vám částku, kterou jsem fakturovala (To je včetně přepravného a případných poplatků). Náklady na vrácení zásilky budete hradit vy.

Vrácení dekorace na zakázku, kytice a dekorace podléhající rychlé zkáze

V případě dekorací na zakázku se vše řídí ustanovením § 1837 občanského zákoníku. Nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce (to je vrátit zboží během 14dnů), protože bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, tzn. na zakázku.

Zároveň nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, z důvodu že dekorace podléhají rychlé zkáze či zastarání výrobku ( lidově... nelze vrátit kytici z živých květů po 14 dnech, protože její životnost je zkrátka kratší. Nebo nelze vrátit chvojový věnec po vánocích, protože během roku zastará či opadá...)

Pokud by nastal problém s kvalitou, například by vám zvadla kytice do 24 hodin, neváhejte se ozvat, řešili bychom v rámci reklamace zboží (viz odstavec Postup při reklamaci zboží). Na to samozřejmě právo máte :-)