Jak tu nakupovat
Shrnula jsem pro vás základní body nákupu a pokusila se je srozumitelně, jednoduše a pokud možno laicky popsat. Pokud je vám cokoli nejasné, volejte, či pište, ráda objasním:-)
PRODUKTY
Trvanlivé dekorace
Moje největší specialita jsou trvanlivé dekorace. Fantazii se meze nekladou, můžete je shlédnout v eshopu nebo ve fotogaleriích. Poslat je mohu po celé ČR balíkem.
Svatby
Samozřejmě mohu zajistit i svatební servis. Zkušenosti mám bohaté, na mistrovství republiky jsem se právě v této kategorii umístila na třetím místě. Poslední roky byla pauza, protože mám malá dítka, ale nyní jsem opět k dispozici:-)
Firemní výzdoba
Mohu vyjít vstříc také s firemní výzdobu, neváhejte mne kontaktovat.
PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY
Osobně na provozovně Libovice 129
Pokud se chcete domluvit například na svatbě nebo na nějaké větší zakázce, můžete dorazit kdykoli, jen prosím o telefonickou domluvu termínu předem.
Email: kvetiny@floresco.cz, eshop@floresco.cz
Pokud chcete poptat vyprodaný výrobek, mohu nabídnout obměnu, budu-li mít podobný materiál.
Pokud nemůžete objednat prostřednictvím eshopu, napište prosím jaký požadujete výrobek, fakturační adresu, dodací adresu (pokud se liší od fakturační) a telefonní číslo. Napište i způsob platby a jakého preferujete přepravce.
Eshop http://www.floresco.cz/
V záložce Parametry najdete podrobné údaje, jako rozměr, materiál, kam je dekorace určena apod.
V případě online objednávky vše správně vyplňte, zejména zkontrolujte kontaktní údaje. Odesláním objednávky, nebo přesněji okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení objednávky vzniká kupní smlouva, která je závazná pro obě strany a podléhá obchodním podmínkám e-shopu.
Do poznámky můžete napsat například požadavek k výrobku, upřesňující info pro přepravce či telefonický kontakt na příjemce, zkrátka vše co povede k vaší spokojenosti.
Po vytvoření objednávky přijde automaticky vygenerovaná odpověď o přijetí objednávky. Protože jsem poměrně zatížená výrobou a provozem, neodpovídám znovu na každou objednávku, abych potvrdila přijetí. Jakmile vám přijde automaticky vygenerovaná odpověď, vím o vás.
Pokud je vše v pořádku a materiál je skladem, dekoraci vyrobím a dám vám info o expedici, což znamená, že vám dám vědět kdy předám zásilku přepravci. Obvykle expeduji během týdne. Ve výjimečných případech, např. před dušičkami nebo před adventem, kdy je objednávek velmi mnoho se může expedice prodloužit oproti běžným dnům. Není-li materiál skladem, nebo je třeba změna, budu vás informovat co nejdříve.
Na telefonním čísle 606 744 920 ráda zodpovím Vaše dotazy.
PŘIHLÁŠENÍ REGISTROVANÝCH ZÁKAZNÍKŮ
Při nákupu se můžete registrovat. Pokud jste zapomněli heslo, lze automaticky vygenerovat nové. Pokud jste náhodou zapomněli uživatelské jméno, neváhejte mně kontaktovat, sdělím vám ho.
Po přihlášení se kliknutím na košík a poté na jakoukoli nabídku dostanete na stránku, kde můžete spravovat své údaje, měnit heslo či sledovat statut objednávky (přijatá, odesláno apod.).
Problémy s přihlášením:
Dosud bylo vždy příčinou špatně zadané uživatelské jméno (ne heslo), tak jukněte, jestli je správně zadané, i přesto, že jste ho v minulosti uložili. Pokud nejste technický typ, prověřím za vás, jen dejte vědět:-)
Doručení trvanlivých dekorací po celé ČR.
Mým zájmem je, aby vám objednané zboží došlo v pořádku, věnuji proto balení velkou pozornost. Dekorace balím do bublinkových folií a poté vkládám do kartonových krabic. Ač toto zboží působí křehce, nemusíte se bát, zatím došlo vše v pořádku:-)
Česká pošta - balík do ruky 119,-Kč Zdarma při nákupu nad 2000,-Kč
Dopravce předpokládá dobu doručení následující den po převzetí zásilky, na uvedenou doručovací adresu.
Balík do ruky je ideální pro ty, kteří jsou přes den k zastižení. Můžete udat adresu do práce, nebo tam, kde jste přes den (kolonka Dodací adresa). Pokud Vás přepravce nezastihne, můžete si domluvit opakované doručení, nebo bude balík uložen na příslušnou poštu, kde si ho můžete vyzvednout.
Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.
Česká pošta - balík na poštu 105,-Kč Zdarma při nákupu nad 2000,-Kč
Dopravce předpokládá dobu dodání následující den po převzetí zásilky, na příslušnou pobočku České pošty u uvedené doručovací adresy. Můžete si zadat jakoukoli poštu, která vám vyhovuje. Liší-li se od spádové pošty, uveďte PSČ preferované pobočky v poznámce.
Ideální pro ty z Vás, kteří nejste přes den na jedné adrese. Dostanete info od přepravce a balík si vyzvednete na příslušné poště. Vyzvednout může kdokoli, komu poskytnete heslo.
Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.
Česká pošta - balík do balíkovny 65,-Kč Zdarma při nákupu nad 1200,-Kč
Dopravce předpokládá dobu dodání následující den po převzetí zásilky na balíkovnu České pošty, jejíž PSČ nebo adresu uvedete v poznámce.
Od září 2021 na všech poštách a dalších prodejnách, ověřte si kde všude je u vás balíkovna.
Cenově dostupná varianta doručení balíku na vybrané pošty či obchody ve městě. Dostanete info od přepravce a balík si vyzvednete na příslušné balíkovně. Vyzvednout může kdokoli, komu poskytnete heslo.
Všechny zásilky jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.
WeDo - doručení na adresu 95,-Kč Zdarma při nákupu nad 2000,-Kč
Dříve IN TIME, dopravce předpokládá dobu dodání následující den po převzetí zásilky, na uvedenou doručovací adresu.
Balík je ideální pro ty, kteří jsou přes den k zastižení. Můžete udat adresu domů, do práce nebo tam kde přes den budete (adresu napište do kolonky Dodací adresa)
Všechny zásilky jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození v zásilce. Zásilka je pojištěna.
Uloženka 75,-Kč Zdarma při nákupu nad 2000,-Kč
Dopravce předpokládá dobu dodání do 2 dnů na uvedenou pobočku uloženky.
Pro ty, kteří nespěchají na dodání zásilky. Pobočky jsou jen ve vybraných místech, při objednávání je nutné tuto pobočku vybrat z nabídkového panelu. Pokud si nejste jisti, je-li u vás pobočka, lze zjistit na https://ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek.
Vhodné pro ty, kteří nejsou přes den doma, ale jsou z měst, nebo tam dojíždějí. Vyzvednout může i osoba, které poskytnete heslo. Doporučuji při převzetí zkontrolovat, zda je dekorace v pořádku. Můžete ji na místě i rozbalit.
Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.
Osobní odběr v Libovici 129 0,-Kč Zdarma
Pokud jste z blízkého okolí a vyhovuje vám zastavit se tu, není problém. Jen poprosím o domluvení termínu předem:-)
Jak k nám? Přijedete-li do Libovice směrem od Bysně, či Tuřan, za radarem odbočte doleva, jsme na konci ulice. Zaparkovat můžete hned u prvních vrat s cedulí Floresco. Na zmíněné ceduli je zvonek.
Lhůta expedice
Expeduji zpravidla za 4-5 dnů po přijetí objednávky. To znamená, že budu za uvedené dny od objednání předávat balík dopravci. Pokud spěcháte označte při objednávání v košíku v kalendáři do kdy potřebujete dekoraci doručit . Pokud to bude v mých silách, vyjdu vám vstříc. Pokud by byl termín nereálný, budu vás kontaktovat.
Nepřevzetí balíku
Prosím vás, aby jste přebírali objednané zakázky. Zavazujete se k tomu uzavřením kupní smlouvy, nepřevzetí je protizákonné. Pro mne je nemožné dotovat doručení, které neproběhne z důvodu nepřevzetí zásilky. Pokud jste si nákup dodatečně rozmysleli, zavolejte či pište. Pokud balík ještě neodešel, objednávku stornuji. V případě jakýchkoli problémů, prosím o včasnou komunikaci.
PLATBA OBJEDNÁVKY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Za zboží můžete platit následujícími způsoby:
....................................
Online platební kartou
Zaplatíte bezpečně a pohodlně online přes zabezpečenou a šifrovanou platební bránu. Zaplatit můžete pomocí Mastercard, Maestro, Visa a Visa Electron.
..........................................
.........................................
Převodem na bankovní účet
Platbu odešlete předem na bankovní účet 245670408/0300 (ČSOB). Platba bývá připsána zpravidla druhý den po zadání příkazu, expedice se tím nezdrží. Objednávku hrazenou bankovním převodem expeduji po připsání finančních prostředků na účet.
.....................................
Platba na dobírku
Platíte přepravci při převzetí zboží. Většinou lze platit hotově nebo kartou, upozorňuji, že Česká pošta platební karty nepřijímá. Poplatek za dobírku je 39,-Kč.
.................................................
Standardní balení zásilek je zdarma
Mým zájmem je, aby vám objednané zboží došlo v pořádku, věnuji proto balení velkou pozornost. Dekorace balím do bublinkových folií a poté vkládám do kartonových krabic. Ač toto zboží působí křehce, nemusíte se bát, zatím došlo vše v pořádku:-)
Doporučuji vybalovat někde v pracovním koutě, nebo v prostorách, kde snadno zametete či vyluxujete, jelikož jde o výrobky z rostlinného materiálu, vždy se z folie trousí drobné nečistoty, či mini úlomky materiálu. To samé platí i u vánočních dekorací, po přepravě může opadat část třpytek či sněhu, mechu apod.
Při vybalování dekorací nespěchejte, obzvlášť opatrně vybalujte poslední vrstvy bublinkové folie, do které se mohou zachytit větvičky, či jiné části dekorace. Tak aby jste je nezlomili nebo nevytáhli z dekorací. Zde je na místě opatrnost, jinak už můžete manipulovat obvyklým způsobem. Všechen materiál do dekorací lepím, tak jsou bytelné :-)
Pokud si nákup z jakéhokoli důvodu rozmyslíte, pište či volejte co nejdříve. Není problém stornovat objednávku, kterou jsem nezačala vyrábět nebo jsem ji ještě neodeslala.
Mějte na paměti, že každá řádně učiněná objednávka je závazná pro obě strany. Pokud si nákup rozmyslíte, a chcete stornovat, ozvěte se co nejdříve, během týdne zpravidla zboží expeduji. Tato varianta vás nebude stát nic, než trochu času na email či volání.
Pokud objednávku stornujete a dekorace mezitím byla odeslána, můžete dekoraci vrátit, ale budu po vás žádat náklady na přepravu balíku.
Vrácení trvanlivé dekorace - odstoupení od smlouvy
Pokud by nastala ta výjimečná situace, že se vám dekorace nelíbí či nesplňuje vaše očekávání, máte plné právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, podrobně Obchodní podmínky.
Pokud se rozhodnete pro tuto možnost, sdělte mi své rozhodnutí písemnou formou (mail, dopis) do 14 dnů od doručení zásilky. Můžete, ale nemusíte využít formulář o odstoupení od smlouvy. Poté odešlete do 14 dní zásilku se zbožím a dokladem o koupi. Vrátím vám částku, kterou jsem fakturovala (To je včetně přepravného a případných poplatků). Náklady na vrácení zásilky budete hradit vy.
Vrácení dekorace na zakázku, kytice a dekorace podléhající rychlé zkáze
V případě dekorací na zakázku se vše řídí ustanovením § 1837 občanského zákoníku. Nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce (to je vrátit zboží během 14dnů), protože bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, tzn. na zakázku.
Zároveň nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, z důvodu že dekorace podléhají rychlé zkáze či zastarání výrobku ( lidově... nelze vrátit kytici z živých květů po 14 dnech, protože její životnost je zkrátka kratší. Nebo nelze vrátit chvojový věnec po vánocích, protože během roku zastará či opadá...)
Pokud by nastal problém s kvalitou, například by vám zvadla kytice do 24 hodin, neváhejte se ozvat, řešili bychom v rámci reklamace zboží (viz Postup při reklamaci zboží). Na to samozřejmě právo máte :-)
REKLAMACE ZÁSILKY
Přišel Vám poškozený balík? To mě moc mrzí, zatím vše došlo v pořádku. Nicméně preventivně uvádím pokyny, jak postupovat. Rozdělila jsem je dle požadavků jednotlivých přepravců. Ve všech případech doporučuji poškození vyfotit (včetně poškozených přepravních obalů a výplně) a co nejdříve mne kontaktovat.
WEDO
Ztratil se nebo se k vám dostal poškozený balíček? Zjistili jste vadu způsobenou přepravou zjistili ž po otevření? Mám pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný?
V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář "Zápis o škodě" a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, řiďte se pokyny přepravce a poté mě kontaktujte, abych reklamaci vyřídila. Doporučuji vyfotit a poslat mi foto.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený?
Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, vyfoťte a ihned mě kontaktuje, abych reklamaci vyřídila. Přepravce má právo vidět poškozený obsah, nechte ho schovaný pro tento případ ve stavu, v jakém přišel.
Balík nedorazil vůbec?
Pokud zásilka nedorazí vůbec, volejte na infolinku 777 208 204. Pokud zásilku nelze dohledat, kontaktujte mě, abych mohla reklamovat. Info neodkládejte, musím reklamovat do 7 dnů od předpokládaného data doručení.
Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Uloženka
Pokud je při předání přepravní obal či obsah zásilky poškozen, sepište "Protokol škodní události mezi poskytovatelem (Uloženkou) a příjemcem". Aby byl nárok na uznání reklamace je třeba se při manipulaci s balíkem řídit pokyny zaměstnanců Uloženky a jste povinni umožnit ohledání zásilky zástupci pojišťovny poskytovatele. Ideálně vyfoťte a poté mne kontaktujte, abych vznesla nárok na náhradu škody.
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ - reklamační řád
Ať už se s dekorací stane cokoli, udělám vše pro to, aby vám to nezkazilo radost.
Poškození při přepravě, které nevzniklo vinou přepravce
Pokud nevznikne nárok na reklamaci u přepravce, neváhejte mne kontaktovat. Může se stát, že při přepravě dojde k poškození vinou vady, která nebyla předem zřejmá. Například se v jednom případě uvolnil navařený bodec se svíčkou, ačkoli se při aranžování zdálo vše v pořádku. Výměna je pro vás zdarma. Při uznání reklamace vám uhradím účelně vynaložené a přiměřené náklady na dopravu dekorace ke mně. To znamená úhradu za přepravu poštou či běžnými přepravci(Česká pošta, Uloženka, Wedo, Zásilkovna apod.) Určitě sem nespadá přeprava taxi, messengerem a jiné nadstandardní formy přepravy.
Reklamace dekorací z trvanlivých materiálů
Na výrobky ze sušených či umělých materiálů se vztahuje běžná dvouletá záruka. Reklamovat lze například vadu ve smyslu, že nedrží tvar či se rozpadá. Reklamovat lze při záměně dekorací, nebo záměně barvy použitého materiálu apod. Reklamovat nelze výrobek, jehož vlastnosti se mění adekvátně podmínkám, za kterých je výrobek užíván. To je například změna barev vlivem působení denního světla, povětrnostních podmínek nebo drobné mechanické poškození vlivem časté či nešetrné manipulace. Při uznání reklamace vám uhradím účelně vynaložené a přiměřené náklady na dopravu dekorace ke mně. To znamená úhradu za přepravu poštou či běžnými přepravci(Česká pošta, Uloženka, Wedo, Zásilkovna apod.) Určitě sem nespadá přeprava taxi, messengerem a jiné nadstandardní formy přepravy.
Shoda s předlohou
Vzhledem ke skutečnosti, že jsou všechny produkty dílem rukodělné práce a vyráběny na zakázku, mohou se dodané výrobky velmi mírně odlišovat od prezentované předlohy. To znamená, že se může lišit tvar větvičky či dřívka a následně rozložení ostatních přízdob. V každém případě garantuji, že se celkový tvar, provedení a barva výrobku se bude shodovat s předlohou vyfocenou na naší webové prezentaci. Pokud by nastala výjimečná situace a došla některá z položek na již objednaný produkt, kontaktuji kupujícího a domluvím se na dalším postupu (náhrada dané položky apod.)
Ještě k barvě dekorací. Při focení nijak neupravuji barevnost výrobků, nicméně může dojít k posunu vlivem rozdílné kalibrace monitoru. Dokonce mám zkušenost, že dochází k mírným barevným rozdílům při zobrazení v různých prohlížečích či programech v jednom počítači. Takže barevnost je rámcová, nelze spoléhat na úplnou přesnost barev.
Reklamace živých květů
Pokud jsem pro vás vyrobila dekoraci na zakázku z živých květů a do 24 hodin zvadla, neváhejte mne kontaktovat. Určitě se budu vaším problémem zabývat.
Reklamace živých rostlin v květináči
Na zakázku dodávám i květiny v květináči. Na ty se vztahuje běžná dvouletá záruka. Pokud se však jedná například o letničku, určitě nelze druhý rok reklamovat, že nekvete, její životnost je zkrátka kratší. Uvádím péči, kterou je třeba u rostlin v květináči dodržet:
*rostliny byly odborně vysázeny
*rostliny byly vysázeny do klimatických a půdních podmínek, které vyžadují
*rostliny byly po celou dobu záruční doby řádně ošetřovány
*rostliny nebyly na trvalém stanovišti následně napadeny škůdci nebo chorobami
Pokud se stane, že například koupíte hrnkovou rostlinu, která má kvést žlutě a kvete červeně, je to důvod k reklamaci.